שאלה 79: משה לוי העדיף לקנות מרצדס ולא יונדאי בגלל המותג , איזו תופעה מודרנית מתרחשת כאן? א. התחזקות המותגים אירופאים והיחלשות של מותגים אסיאתיים בגלל מודעות הולכת לשוק האירופאי ב. מותגים אינם מזוהים רק עם מוצרים אלא גם מעצבים זהות של צרכנים ג. המסחר במוצרי צריכה הפך לתחרותי מאוד מהמאה ? 21 ד. לא מודבר בתופעה מדובר בסיבה שירותיים למדי
התשובה: מותגים אינם מזוהים רק עם מוצרים אלא גם מעצבים זהות של צרכנים
אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק ולשאול שאלות
|