התשובה: סוכר הינו חומר אורגני שנוצר ע"י צמחים בלבד ולא ניתן לשרוף אותו
ההבדל בין מלח לסוכר: (1) מלח הינו מינרל שאין בו אנרגיה הניתנת לצריכה ע"י אורגניזמים: לא ניתן לשרוף מלח(2) סוכר הוא חומר אורגני הנוצר ע"י צמחים בלבד, ע"י שריפתו ניתן לקבל אנרגיה ואז נשאר פחמן שהוא מינרל (3) שניהם נחוצים לפעילות תקינה של הגוף, אולם לכל אחד תפקיד אחר